Hoe we te werk gaan

We hebben niet zoveel met hokjesdenken maar het is een handige manier om onze werkwijze uit te leggen.

Plannen smeden

Het fundament voor je content. We kicken erop als de producten die we voor je maken doorspekt zijn met jouw visie. Om dat te realiseren is het handig om te weten wat die visie precies is. Daarover gaan we graag eens in gesprek.

Dan kunnen we het meteen hebben over: je concurrenten, de huidige stand van je digitale kanalen & je doelgroep

Zo hebben we een goed beeld van je plannen en je plek in de branche. We kunnen daar goede content op baseren in  het tweede hokje.

Middelen maken

We hebben in het eerste hokje eens goed gespard over wat je met jouw initiatief wilt bereiken. Die duidelijkheid biedt een stabiele basis om aan je producten te gaan werken. We zijn goed in het maken van: video, design & copy

We bekijken samen wat jou uniek maakt. Dit vergroten we uit door middel van een mooie video, strak design of vlotte tekst. Met een van die producten (of allemaal) onder de arm kunnen we door naar het derde hokje.

Mensen raken

We hebben mooie producten gemaakt om jouw plannen te positioneren. Je wilt nu natuurlijk ook dat die gezien worden. Het is belangrijk dat we kiezen voor de juiste kanalen. We slingeren die content de wereld in via het internet. Dat doen we door middel van: social media, search engine advertising (SEA) & search engine optimization (SEO)

Zo verdwalen de middelen waar we zo goed ons best op hebben gedaan niet op het wereldwijde web. Ze vinden juist hun weg naar jouw doelgroep. Daar houden we van.